پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

:((

1391/10/28 15:08
404 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترک نازم ؛

آنفلوآنزای سختی گرفتی...خیلی سخت..

از ریه هات عکس گرفتیم...عفونت کرده..

خیلی داغونم مامانی..

با اینکه من و بابا هم مریض شدیم ولی ذره ای بفکر خودمون نیستیم..

خیلی ناراحتم...لب به هیچی نمیزنی..

چقدر تن و بدن نازنینت رو سوزن زدن...بمیرم برات..

قول بده زود خوب بشی ، عسلمناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان لاله
30 دی 91 11:07
وای! خیلی ناراحت شدم. امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنی عزیزم
صدف
30 دی 91 14:28
الهی بمیرم . چه ویروس بدیه . هرکی گرفته خیلی اذیت شده . پرنسس خوشگلم ایشالا زودِ زود خوب بشی خاله .
هدی مامان مبین
30 دی 91 15:57
الهی من فدای این باران بشم.. چی شدی دختر بهار؟؟ سوسن!!!! خبر نداشتم...خبر میگیرم...شرمنده! خودت خوبی؟ مراقب خودتون باش ...الهی تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد.....
مامان جون
30 دی 91 23:27
مامانی فدات که جات خالیه یه دنیا اخه چند روزه بیمارستان بستری هستی الاهی که هر چه زودتر برگردی خونه ووروجک مامان
آتنا مامان روشا یدونه
1 بهمن 91 14:59
الهی ان شا الله زودتر خوب بشه عزیزم
سمیرا مامی سایان
2 بهمن 91 2:32
ااااااااااای جاااااااانم عزیزم ایشالا زود زود خوب میشی گلمممم خیلی ناراحت شدم سوسن جون امیدوارم خیلی زود بهتر بشه خیلی سختههههه خیلی
مامان آنیا
2 بهمن 91 13:55
عزیزم امیدوارم که زود زود خوب بشی خدا نکنه این فرشته کوچولو ها مریض بشن
فاطمه
7 بهمن 91 10:10
باران جوون چرا یهو مریض شدی عزیزم؟الان حالش چطوره سوسن جون.یادتون هستم همیشه.
سمیرا مامی سایان
7 بهمن 91 10:21
هر روز میام به وبلاگ سر میزنم عززززیزم نگران پرنسس شدم بهتر شد؟؟؟؟ مامانش بیا یه خبری از دخملمون بده
بهروز رها
10 بهمن 91 12:48
سلام برای باران ناز آرزوی سلامتی می کنم به عباس آقا سلام برسونید انشالله همواره شادکام و سرافراز باشید. بابای بهار
بهروز رها
12 بهمن 91 19:20
((باران))
دوباره باران ،
دوباره طراوت،
دوباره احساس بودن.

اینک چشم من،
به دنبال توست،
اینک زبانم ترا می خواند،
و دستم،
برای لمس دستانت،
دراز شده است.

سرت را آرام به سویم برگردان.

دوست دارم باتو،
زیر باران باشم.

بهروز رها

ممنونم جناب قاسمی...ممنون که به باران لطف دارین...
خیلی زیبا بود...
از اینکه به وبلاگ باران سر میزنید بی نهایت متشکرم.